جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ساعت بازی والیبال ایران و اوکراین در مسابقات انتخابی المپیک پاریس | نبرد برای کسب امتیاز

  • کد خبر: ۱۸۶۷۰۹
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
ساعت بازی والیبال ایران و اوکراین در مسابقات انتخابی المپیک پاریس | نبرد برای کسب امتیاز
در دومین دیدار رقابت‌های انتخابی المپیک در برزیل دوتیم ایران و اوکراین به مصاف هم‌ می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک در گروه A رقابت‌ها به میزبانی برزیل کار سختی دارد و در گروه ملقب به گروه مرگ باید با تیم‌های برزیل، ایتالیا، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر رقابت کند.

ملی پوشان ایران پس از شکست برابر آلمان در اولین دیدار خود، حالا در دومین دیدار باید از ساعت ۰۳:۰۰ بامداد فردا (دوشنبه ۱۰ مهر) به مصاف تیم اوکراین برود که فرصت مناسبی برای امتیازگیری شاگردان عطایی است.

اوکراین در جایگاه ۱۶ رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال است و در دیدار اول خود برابر کوبا با نتیجه ۳ برصفر مغلوب شد و حرفی برای گفتن نداشت.

با انگیزه، اما پراشتباه

ایران پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی هانگژو مستقیما راهی برزیل شد تا خستگی پرواز طولانی و فشار مسابقات کاملا در بازی آن‌ها مشهود باشد. اگرچه آلمان هم تیم پر اشتباهی در این مسابقه بود، اما خط حمله این تیم تمام نقاط ضعف و اشتباهت تیم را پوشش داد. ر اساس آمار، آلمان ۵۹ امتیاز از راه حمله به دست آورد و سهم ایران در این بخش ۴۰ امتیاز بود. هر دو تیم ۹ امتیاز در دفاع به دست آوردند و در این فاکتور برابر بودند. در بخش سرویس هم آمار نزدیک به هم بود و آلمان پنج و ایران ۳ امتیاز با سرویس مستقیم به دست آورد.

آلمان اشتباه‌های بیشتری داشت؛ به گونه‌ای که تیم ملی ایران ۳۲ امتیاز از طریق اشتباه‌های حریف به دست آورد؛ در حالی که آلمان ۲۴ امتیاز را از طریق اشتباه‌های بازیکنان ایران کسب کرد.

فشار رسانه و خستگی مسابقات روی دوش عطایی

بهروز عطایی از ابتدای حضور در تیم ملی والیبال منتقدان متعددی داشت، اما این فشار‌ها امسال پس از نتایج ضعیف در لیگ ملت‌ها و ناکامی در کسب قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا به اوج خود رسیده و این فشار در عملکرد تیم ملی کاملا به چشم می‌آید.

پیش از این تیم ملی ایران باتوجه شکست هلند مقابل کانادا در جایگاه جهانی یک پله صعود داشت و در رده دهم جهان ایستاد، اما با شکست شب گذشته مقابل آلمان ایران بار دیگر به رتبه یازدهم سقوط کرد و هلند هم به رتبه دهم برگشت و حالا دیدار برابر اوکراین و کسب امتیاز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->